نحوه درآمدزایی از یوتیوب نحوه درآمدزایی از یوتیوب نحوه درآمدزایی از یوتیوب

  • تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

  • ره وب

    نویسنده : ره وب

چجوری امروزه بحثی که بیشتر در ذهن مردم پیش آمده که همان نحوه درآمدزایی از یوتیوب است اینکه چگونه میشود با تولید محتوا بصورت فیلم به شهرت رسید و حتی حقوقی دریافت کرد.
 

نحوه درآمدزایی از یوتیوب ره وب ره وب ره وب ره وب

توضیحات نحوه درآمدزایی از یوتیوب توضیحات نحوه درآمدزایی از یوتیوب توضیحات نحوه درآمدزایی از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟

چجوری امروزه بحثی که بیشتر در ذهن مردم پیش آمده که همان نحوه درآمدزایی از یوتیوب است اینکه چگونه میشود با تولید محتوا بصورت فیلم به شهرت رسید و حتی حقوقی دریافت کرد.

یوتیوبرها  امروزه افراد مشهور خودساخته ای هستند، که با ایجاد محتوا با هدف آموزش ، سرگرمی ، نقد و بررسی در اینترنت مخاطبان خاص خود را کسب کرده اند. بیشتر این افراد هر کاری که از دستشان بر می آید را در قابل ویدیو در یوتیوب به نمایش می گذارند، این کار ها از صدای خوردن غذا گرفته تا ساخت ویدیو های آموزشی و هر کار دیگری از هر سن و سالی شامل می شود. شاید با خود فکر کنید که استعداد خاصی در ایجاد محتوا ندارید اما اگر کمی فکر کنید میبینید با هر کار جذابی می توانید مخاطب جذب کنید و بین مردم معروف شوید.

آیا برای آپلود فیلم در YouTube هم می توان هزینه ای دریافت کرد؟

شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که حتی با آپلود فیلم در یوتیوب هم می توان پولی دریافت کرد؟ که باید بهتان بگویم نه! هیچکدام از فیلم ها به صورت پیش فرض درآمدزا نیستند. برای کسب درآمد از یوتیوب، باید در تنظیمات حساب YouTube خود کسب درآمد را فعال کنید. در این قسمت گزینه هایی برای پیوستن به برنامه YouTube Partners یا داشتن اکانت یوتیوب پریمیوم یا ویژه درج شده است.

چگونه می توانید از یوتیوب درآمد کسب کنید؟

در مرحله اول حتی اگر میلیون ها سابسکرایب نداشته باشید هم می توانید از یوتیوب درآمدزایی کنید . یعنی درآمد بالقوه شما فقط با تعداد سابسکرایب و ویوهای شما تعیین نمی شود، بلکه با سطح فعالیت و اشتغالی که انجام می دهید، محتوا و موضوعی که ارائه می دهید، و میزان عملکرد شما در بخش اکسپلور کانال ها همگی در میزان درامد زایی شما تاثیر گذارند.
مرحله دوم ، ممکن است فکر کنید درآمدی که یوتیوبرها دریافت می کنند مستقیما از یوتیوب برایشان پرداخت می شود. اما در حقیقت، هر یک از این کانال ها خط درآمد زایی خاص خود را دارند. این کانالها قبل از شروع فعالیت های خود، ابتدا مخاطبان خود را پیدا کرده و بنابرعلاقه آن ها محتوایشان را می سازند. اگر برنامه ایی برای کسب درآمد در یوتیوب را در ذهنتان دارید، اولین قدم برای همه یکسان است که همان درک دقیقی از مخاطبان هدف و علایق و نیازهایشان است.

چه کسانی کانال YouTube شما را تماشا می کنند؟

ایجاد و کسب مخاطب، شما را در موقعیت بسیار خوبی برای کسب درآمد از محتواهایتان به روش های مختلف قرار می دهد. اما فقط در صورت درک علایق مخاطبان خود، می توانید از فرصتهایی که در اختیار دارید استفاده کنید.
برای بسیاری از یوتیوبرها  که به دنبال درآمدزایی هستند، هرچه کانال شما دارای فعالیت و محتوای بهتری باشد، موقعیت بهتری برای کار با برندهایی خواهید داشت که به دنبال مخاطبان خاص هستند. رعایت و شناخت چندین نکات شما را در موقعیت خوبی قرار می دهد. این نکات شامل:

1- جنسیت مخاطبان شما، برای فهمیدن اینکه بیشتر چه محتواهایی را ترجیح می دهند.
2- موقعیت جغرافیایی، کشورها یا شهرها، دانستن ملیت و نوع فرهنگ مخاطبان در روند تولید محتوا هایتان بسیار مهم است.

با استفاده از این اطلاعات، شما درک بهتری از مخاطبان خود خواهید داشت و قادر خواهید بود با برند های بهتر همکاری کنید. همه این اطلاعات را می توانید از کانال یوتیوب خود پیدا کنید، اما برای مقایسه کانال خود در برابر کانال های دیگر بهتر است ابزاری مانند Social Blade را امتحان کنید.

نحوه درآمد زایی از یوتیوب در ایران

مانند کسب درآمد تنها از اینستاگرام و یا وبلاگ نویسی، درآمدزایی از یوتیوب هم به تنهایی ممکن است شما را راضی نکند، اما هنگامی که در چندین روش های درآمدزایی دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید، کسب درآمد راحت تر خواهد بود و میزان معروفیت شما را بیشتر خواهد کرد.

ممکن است با خود بگویید که درآمدزایی از یوتیوب در ایران کار غیر ممکنی است اما خوشبختانه، روش های مختلفی برای تحقق این امر وجود دارد - بگذارید نگاهی عمیق تر به هر یک از این روش ها بیندازیم. و چند روش درامد زایی از یوتیوب را برایتان شرح دهم:

1-  به یک YouTube Partner تبدیل شوید و از تبلیغات درآمد کسب کنید.

2-   فروش کالا، محصولات یا خدمات کاری خود.

3- به مخاطبان خود اجازه دهید از طریق " fan funding" از کارهای شما حمایت کنند.

4- فیلم های خود را بصورت نصفه در شبکه های مجازی دیگر اپلود کنید و برای دیدن ادامه فیلم آن ها را به کانال یوتویوب خود هدایت کنید.

5- با برندها و افراد معروف دیگر همکاری کنید.

اگر برای ساخت کانال یوتیوب خود و کسب درامد مصمم هستید بهتر است آموزش درامدزایی از یوتیوب را هرچه سریع تر شروع کنید تا بتوانید به سطح خوبی از درآمد زایی از یوتیوب برسید و در بین افراد مختلف معروف شوید و حتی محصولات و خدماتتان را نیز معروف کنید. همچنین می توانید افرادی را برای مدیریت کانال یوتیوب استخدام کنید، افرادی که کاملا اشنا به روش درامد زایی از یوتیوب هستند و شما را در این زمینه همراهی و هدایت کنند. برای اشنایی بهتر در این زمینه می توانید با متخصصان دیجیتال مارکتینگ ره وب تماس بگیرید و اطلاعات تخصصی و کامل تری را کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر حتما بقیه بلاگ های شرکت طراحی سایت ره وب را مطالعه کنید

درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو

کافیست اسم سایت خودر را برای ما در واتساپ ارسال نمایید تا مشاوران و کارشناسان متخصص سئو، بررسی کرده و وضعیت فعلی سایت و گزارش کوتاهی از سوابق سایت و برنامه بهینه در آینده را به شما پیشنهاد دهند. همچنین می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و با کارشناسان سئو ما به طور مستقیم صحبت کنید. بهترین راهکار در حوزه کسب و کار شما را برای افزایش بازدید و فروش پیشنهاد می دهیم.
ره وب