افزایش بازدید سایت به صورت رایگان افزایش بازدید سایت به صورت رایگان افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

  • تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

  • ره وب

    نویسنده : ره وب

آنهایی که سایت یا فروشگاه اینترنتی دارند، خوب می‌دانند که هر چه می‌توانند باید تلاش کنند تا از روز قبل و ماه قبل ترافیک بیشتری برای سایت‌شان بگیرند. در این مطلب در مورد بهترین روش‌های افزایش بازدید سایت برای شما خواهیم گفت.
 

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان ره وب ره وب ره وب ره وب

توضیحات افزایش بازدید سایت به صورت رایگان توضیحات افزایش بازدید سایت به صورت رایگان توضیحات افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

آنهایی که سایت یا فروشگاه اینترنتی دارند، خوب می‌دانند که هر چه می‌توانند باید تلاش کنند تا از روز قبل و ماه قبل ترافیک بیشتری برای سایت‌شان بگیرند. در این مطلب در مورد بهترین روش‌های افزایش بازدید سایت برای شما خواهیم گفت.
محتوای جذاب و منحصربه‌فرد خلق می‌کنید یا محصولات جدید و جذابی را به فروشگاه‌تان اضافه کرده‌اید و حالا تنها چیزی که نیاز دارید این است که چطور بازدیدکنندگان به سمت سایت و فروشگاه آنلاین شما سرازیر شوند و بتوانید بیشترین ترافیک را برای‌ سایت‌ خود جذب کنید؟
در ادامه بهترین روش ها برای بالا بردن بازدید سایتتان به صورت رایگان که هیچ وبسایتی تا حالا منتشر نکرده را براتون توضیح میدم 

 

1-نوشتن مقالات پربازدید

 

نوشتن مقالات پربازدید یکی از روش‌های رایگان و مهم در ساخت ترافیک و افزایش بازدید سایت تولید محتوا پربازدید و ارزشمند برای کاربران سایت است.قبل از نوشتن محتوا ابتدا باید یک تحقیق دقیقی بر روی کلمات کلیدی انجام دهید تا بتوانید پر جستجوترین موضوعات را در حوزه کسب‌وکار خود پیدا کنید. به این کار میگویند کیورد ریسرچ اگر به صورت دقیق نفهمیدین حتما مقاله کیورد ریسرچ چیست را مطالعه کنید . 
استفاده از ابزارهایی همچون Google Keyword planner و Google Trends و یا Kwfinder می‌تواند بهترین کمک برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب باشد.
 

۲-بهبود ترافیک سایت با اینستاگرام

 

قطعا با شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنایی دارید و از این موضوع هم با خبرید که صفحات پرطرفدار به دو روش پربازدید می‌‌شوند:
با فالوور واقعی
با فالوور فیک
خب شما کدام روش را اصولی و کدام روش را غیر اصولی می‌دانید؟ قطعا مورد دوم یک روش غیر اصولی برای افزایش بازدید صفحه و پست‌ها است زیرا بیشتر فالوورهایی که از این گزینه جمع آوری می‌شوند، توسط بات به صفحه اضافه شده‌اند. خب فکر می‌کنید چه عاقبتی در انتظار همچین پیجی است؟ بله توسط اینستاگرام محترم مسدود می‌شود و دیگر نمی‌تواند فعالیت کند و شرایط برای فعالیت دوباره دشوار می‌شود.

 

 ۳-از لینک های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

 

بر اساس تحقیقاتی که در زمینه رفتاری کاربران در شبکه های اجتماعی صورت گرفته است، افراد محتوایی را منتشر می کنند که آنها را در اجتماع و در بین دوستانشان خوب و خاص جلوه دهد. چند نکته در این زمینه وجود دارد:
خود را جای خواننده بگذارید. محتوای شما باید شامل چه ویژگی هایی باشد که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود؟

محتوایی بین مخاطبین بیشتر به اشتراک گذاشته می شود که کاربردی تر باشد. مثلا به مخاطب چیزی بیاموزد که بتواند آن را به کار ببرد.
 

۴-تولید و انتشار ویدئو ( ویدیو مارکتینگ )

یکی از محبوب ترین کارهایی که می توانید برای افزایش بازدید در سایت خود انجام دهید انتشار محتواهای ویدئویی می باشد و به نوعی می توان گفت که تاثیر گذاری زیادی می توان روی مخاطبین سایت شما بگذارد.
اینکه چگونه می توانید یک محتوای ویدئویی تولید کنید کار چندن سختی نمی باشد و حتما نیاز نیست که خودتان جلوی دوربین باشید. تنها کافی است که یک ویدئو تبلیغاتی بسازید. برای ساخت ویدئو کافی است یکی از مقاله هایی را که قبلا در سایت خود منتشر کرده اید را نتخاب کرده و محتوای همان مقاله را در پاورپوینت به صورت تیتر وار درآورید و یا اینکه از مراحل انجام دادن یک کار مشخص که در حیطه فعاعیت های شما می باشد فیلم گرفته و آن را به صورت یک ویدئو آموزشی در اختیار کاربرانی که وارد سایت شما می شوند قرار دهید.

 

سئو و بهینه سازی سایت

مطلب آخری که می خواهیم درباره افزایش ترافیک سایت به آن بپردازیم بهینه سازی سایت می باشد که از بهترین روش های افزایش بازید برای وب سایت شما می باشد. هر سایت برای اینکه بتواند ترافیک واقعی و هدفمندی را دریافت کند این است که بر روی سئو وب سایت خود کارهای لازم و نتیجه بخش را انجام دهید. سرمایه گذاری روی سئو از بهترین استراتژی هایی می باشد که می تواند به افزایش ترافیک سایت شما نیز کمک کند.

درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو

کافیست اسم سایت خودر را برای ما در واتساپ ارسال نمایید تا مشاوران و کارشناسان متخصص سئو، بررسی کرده و وضعیت فعلی سایت و گزارش کوتاهی از سوابق سایت و برنامه بهینه در آینده را به شما پیشنهاد دهند. همچنین می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و با کارشناسان سئو ما به طور مستقیم صحبت کنید. بهترین راهکار در حوزه کسب و کار شما را برای افزایش بازدید و فروش پیشنهاد می دهیم.
ره وب