تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا چیست؟

  • تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

  • ره وب

    نویسنده : ره وب

مروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه و رنک سایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین بیشتر مدیران سایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که تولید کنندگان محتوا با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.
 

تولید محتوا چیست؟ ره وب ره وب ره وب ره وب

توضیحات تولید محتوا چیست؟ توضیحات تولید محتوا چیست؟ توضیحات تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا چیست ؟ - تولید محتوا کار کیه ؟‌

امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه و رنک سایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین بیشتر مدیران سایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که تولید کنندگان محتوا با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.
اولین قدم کیورد ریسرچ می باشد. شما اول باید موضوع وب سایت و مقالات خود را تعیین کرده و بعد براساس آنها شروع به تولید محتوا جدید کنید. یک فایل اکسل باز کنید و کیورد ریسرچ را شروع کنید

اگر نمیدونید که کیورد ریسرچ چیست این مقاله را مطالعه کنید.
 

بعد از کیورد ریسرچ میریم به سراغ انتخاب یک عنوان یا همان سئو تایتل جذاب 
انتخاب سئو تایتل تحریک امیز یکی از مهم ترین قسمت های تولید محتوا هست البته باید در نظر داشته باشید که حتما کلمه کلیدی خود را در سئو تایتل یا همان عنوان تکرار کنید . 

حتما رقیب های خود را چک کنید 
حتما قبل از تولید محتوا برای سایت بقیه سایت های رقیب را چک کنید و اگر فردی در کامنت ها سوالی پرسیده و یا هر کاستی ای که وبسایت رقیب داره و درباره آن تولید محتوا کنید

همیشه سعی کنید در تولید محتوا چند پله جلو تر از رقیب های خود باشید 

سعی کنید از موضوع اصلی دور نشید برای موضوع اصلی خیلی مفصل تولید محتوا کنید.
 

بازار کار تولید محتوا

در حال حاضر تقاضا برای استخدام کارشناس تولید محتوا خیلی زیاد اما تعداد افراد متخصص در این حوزه خیلی کم است. کافی است نگاهی به آگهی‌های استخدامی بیندازید. از یک کسب‌وکار ساده تا بزرگترین شرکت‌ها دنبال نیروی تولید محتوا هستند.
شاید فکر کنید دلیل کمبود نیرو سخت بودن کار تولید محتوا باشد. در واقع تولید محتوا کار چندان سختی نیست اما به دلایلی مثل ناآشنا بودن جوان‌ها با این شغل، نیاز به یادگیری شخصی و مداوم و خلاقیت‌محور بودن، متقاضی زیادی ندارد.
تولید محتوا از آن شغل‌هایی است که نه در دانشگاه‌ها رشته‌ای دارد و نه یک شغل کلیشه‌ای با کارهای روتین و تکراری است که یک روزه یاد بگیرید. به همین دلیل خلاق بودن برای این شغل ضروری است. پس به صورت خود اموز و با استفاده از منابع مانند یوتیوب میتونید یاد بگیرید که چگونه تولید محتوا کنید 
 

در زیر ما مقاله هایی که ممکن است به شما کمک کند را لیست کرده ایم :

فروش ریپرتاژ ایرانی و خارجی 
افزایش واقعی بازدید سایت شما 
تولید محتوا حرفه ای فارسی
افزایش سوشیال سیگنال واقعی​
مشاور رایگان سئو و آنالیز سایت شما ​​
خرید ریپرتاژ آگهی قدرتمند​​
کیورد ریسرچ ایرانی و خارجی

درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو

کافیست اسم سایت خودر را برای ما در واتساپ ارسال نمایید تا مشاوران و کارشناسان متخصص سئو، بررسی کرده و وضعیت فعلی سایت و گزارش کوتاهی از سوابق سایت و برنامه بهینه در آینده را به شما پیشنهاد دهند. همچنین می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و با کارشناسان سئو ما به طور مستقیم صحبت کنید. بهترین راهکار در حوزه کسب و کار شما را برای افزایش بازدید و فروش پیشنهاد می دهیم.
ره وب