اقدامات قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی اقدامات قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی اقدامات قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی

  • تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

  • ره وب

    نویسنده : ره وب

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ، اولین قدم داشتن یک وب سایت نیست. بسیاری از اقدامات پیش نیاز راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هست که در این مقاله شرکت طراحی سایت ره وب به بررسی تمامی کارهای مهمی که از دید شما پنهان مانده می پردازیم
 

اقدامات قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی ره وب ره وب ره وب ره وب

توضیحات اقدامات قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی توضیحات اقدامات قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی توضیحات اقدامات قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی

کار هایی که قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید انجام دهید

اگر می خواهید یک کسب و کار کوچک را راه اندازی کنید یا مدتی است که در این زمینه فعالیت می کنید، باید تمامی نکات مهم در راه اندازی فروشگاه اینترنتی را بدانید تا بتوانید بهترین فروش و سود را داشته باشید. اگر بدون بکارگیری استراتژی های کارآمد در زمینه فروش انلاین قدم بردارید، مطمئنا با راه موفقیت مواجه نخواهید شد.
در دنیای امروزی اینترنت حرف اول را می زند و یکی از مهمترین موضوعی که بیشتر صاحبان مشاغل قبل از راه اندازی کسب و کارشان شان بررسی میکنند، نحوه ی بازاریابی اینترنتی می باشد. اگر شما میخواهید صاحب یک فروشگاه آنلاین موفق و کاربردی باشید بهتر است قبل از هر موضوعی درباره ی صفر تا صد راه اندازی فروشگاه های اینترنتی تحقیق کنید یا از افراد متخصص مشاوره بگیرید.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟

برای اینکه بتوانید فروشگاهی با فعالیت موثر در سایت و شبکه های اجتماعی تان داشته باشید و اعتماد کاربران تان را جلب کنید باید اطلاعات کامل و دقیق در زمینه سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، نحوه درست فروش آنلاین، طراحی سایت فروشگاهی ، دیجیتال مارکتینگ، شناخت بازار هدف و موارد مهم دیگر بدست بیاورید. در ادامه چند نکات مهم درباره ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی را برایتان به اشتراک گذاشته ایم.
 

1- در مورد جایگاه خود تصمیم بگیرید

در واقع این جمله به این معنی است که چه چیزی را می خواهید بفروشید و همینطور به چه کسانی می فروشید. درک درست از این مطلب شما را در بررسی ارقام فروش، خدمات رسانی به چه قشری از مردم و میزان تلاش برای پشتیبانی مشتری هایتان هدایت می کند. برای اینکه بتوانید جایگاه خودتان و هدفتان برای فروش آنلاین را بدست بیارید باید 3 اصل مهم یعنی قیمت کالا ها، نوع مخاطب و بازار هدفتان را مورد بررسی قرار دهید. مثلا تعیین این مورد که می خواهید اجناس بسیار گران قیمت برای قشر مرفه جامعه را بفروشید یا اجناس با قیمت معمول برای قشر متوسطه ی جامعه، تعیین این موارد شما را به درک بازار هدف و در پی آن جایگاه تان در این حوزه کاری مشخص می شود.

2- فروش محصول خود یا دیگران

برای فروش محصولات خود دیگر نیاز به صرف هزینه ی انبار داری نخواهید داشت. برای فروش محصولات دیگر می توانید با صاحبان شرکت ها قرار دادی ببندید و محصولاتشان را بدون خرید به عنوان یک واسطه به فروش بگذارید یا بصورت انبوه از محصولاتشان خریداری کنید و در سایتتان به فروش بگذارید که برای این امر نیاز به یک انبار و مسئول انبار داری خواهید داشت.

3- انتخاب نام تجاری مناسب

برای انتخاب نام فروشگاهتان باید بسیار دقیق باشید چرا که این اسم فروشگاه شما است که در ذهن مردم ثبت و باعث کسب محبوبیت بیشتر می شود. برای انتخاب اسم فروشگاهتان بهتر است این موارد را لحاظ کنید

1- نامی را انتخاب کنید که تلفظ آن آسان باشد.

استفاده از اسم هایی با تلفظ و املایی سخت و طولانی و بکارگیری اعداد، بزرگترین اشتباه است چرا که به سختی در ذهن افراد ثبت می شود و در هنگام سرچ ممکن است دچار مشکل غلط املایی شوند.

2- سعی کنید نامی اصیل و جذاب انتخاب کنید

3- بهتر است در انتخاب دامنه ی سایتتان از com استفاده کنید.

و در آخر بهتر است برای انتخاب نام فروشگاهتان از متخصصان دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید تا زیر نظر یک متخصص اسمی مناسب انتخاب کنید.

4- انتخاب نوع محصولات مورد نظرتان برای فروشگاه اینترنتی

برای اینکه بتوانید در همان ابتدای کار موفق باشید بهتر است در زمینه فروش نوع محصولات مورد نظرتان به درستی تحقیق کنید. چند نکته ی مهم برای ارائه محصولات سود آور شامل:

1- انتخاب محصولاتی با قیمت مناسب (حدودا بین 50 تا 200 تومان)

2- سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که هزینه حمل و نقل آن کم و آسان باشد

3- محصولاتی را انتخاب کنید که در مورد آن اطلاعات کافی و درست داشته باشید

4- اگر می خواهید محصولات خودتان را به فروش بگذارید بهتر است نوآوری و ایده های جدید در ساخت آن بکار ببرید.
 

5- همکاری با یک شرکت راه اندازی استارتاپ

در راه اندازی فروشگاه آنلاین باید بسیار دقیق باشید. باید قدم هایی بردارید که باعث جلب اعتماد کاربرانتان شود. این قدم ها آسان نمی باشد از عکاسی گرفته تا طراحی سایت همگی باید به صورت تخصصی انجام شوند. یک شرکت راه اندازی استارتاپ می تواند در همه ی موارد پیش رویتان به صورت حرفه ای و تخصصی کمکتان کند. شرکت طراحی سایت ره وب با داشتن ده ها نیروی متخصص در زمینه فیلمبرداری، عکاسی، طراحی سایت حرفه ای، طراحی اپلیکیشن، مدیریت شبکه های مجازی، مشاوره ی دیجیتال مارکتینگ از بهترین شرکت های تهران شناخته شده است و سال هاست که برای کسب موفقیت مشتریانش فعالیت می کند.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

در واقع هزینه ی ساخت فروشگاه اینترنتی بسته به میزان آپشن های مورد نیاز شما است. هیچوقت به افرادی که هزینه ی بسیار کمی می گیرند اعتماد نکنید چون به همان میزان خدمات رسانی اشان هم بی کیفیت است و همینطور افرادی که هزینه های بالا می گیرند هم هیچ کار بخصوصی انجام نمیدهند و فقط هزینه ی اضافی و گزاف از شما می گیرند.
شما می توانید برای گرفتن مشاوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی بصورت رایگان با شرکت ره وب تماس بگیرید و به درستی راهنمایی شوید.

درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو

کافیست اسم سایت خودر را برای ما در واتساپ ارسال نمایید تا مشاوران و کارشناسان متخصص سئو، بررسی کرده و وضعیت فعلی سایت و گزارش کوتاهی از سوابق سایت و برنامه بهینه در آینده را به شما پیشنهاد دهند. همچنین می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و با کارشناسان سئو ما به طور مستقیم صحبت کنید. بهترین راهکار در حوزه کسب و کار شما را برای افزایش بازدید و فروش پیشنهاد می دهیم.
ره وب