آموزش پروژه محور لاراول آموزش پروژه محور لاراول آموزش پروژه محور لاراول

  • تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

  • ره وب

    نویسنده : ره وب

بهترین آموزش پروژه محور لاراول رو اینجا ببینید
امروزه طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری یک امر حیاتی می باشد همچنین با تاثیر بخصوص اینترنت و جایگاه ساخت وب سایت، طراحی سایت  یکی از پر درامد ترین شغل های امروزی شده است. اگر علاقه به طراحی و برنامه نویسی سایت دارید بهتر است بطور حرفه ای نرم افزار و فریم ورک های این کار را یاد بگیرید تا بتوانید هم در کارتان موفق باشید و هم سود خوبی بدست آورید. یکی از مهمترین فریم وورک ها برای طراحی سایت لاراول می باشد. درواقع لاراول به عنوان یک فریم ورک متن باز PHP  وب، بصورت رایگان شناخته شده است که در ابتدا توسط تیلور اوتول ساخته و ایجاد شده بود. از ابتدا ، این نرم افزار برای توسعه برنامه های وب ، به ویژه برای کسانی که الگوی معماری MVC (یا الگوی کنترل کننده مدل-نمایش) را بر اساس Symfony (فریم وورک برنامه وب دیگر) دنبال می کنند ، در نظر گرفته شد.

آموزش پروژه محور لاراول ره وب ره وب ره وب ره وب

توضیحات آموزش پروژه محور لاراول توضیحات آموزش پروژه محور لاراول توضیحات آموزش پروژه محور لاراول

ویژگی های طراحی سایت با لاراول

لاراول دارای چندین ویژگی عالی مانند سیستم بسته بندی مدولار به همراه Composer ، مدیریت اختصاصی زبان PHP است. همچنین به شما این امکان را می دهد که از طریق راه های مختلف به پایگاه داده های خود دسترسی پیدا کنید و از ویژگی هایی مهم آن استفاده کنید که این ویژگی های مهم شما را در تغییر و ارتقا دادن برنامه کمک می کند.

چرا طراحی سایت با لاراول اینقدر محبوب است؟

محبوبیت این نرم افزار بخاطر قابلیت شخصی سازی آسان آن است، که به طراحان اجازه می دهد ساختارهای پروژه منحصر به فرد شان را به راحتی ایجاد کنند. همچنین ویژگی های بخصوصی دارد که کد نویسی را خیلی راحت و اسان می کند.
در کل ، به طراحان این امکان را می دهد که در یک محیط تکنیکی با امنیت بالا، داشتن پکیج های مختلف آماده و کاربردی، مدیریت بالا در انجام پروژه های بزرگ، طراحی وب سایت را بسیار سریعتر و با سهولت بیشتری انجام دهند.

دوره آموزش برنامه نویسی حضوری لاراول در شرکت ره وب

دوره های آموزشی شرکت ره وب به صورت خصوصی است و در محیط شرکتی . با شرکت در این دوره ها شما کاملا با محیط کاری اشنا میشوید و بهترین نکته این هست که انگار دارید در یک شرکت طراحی سایت کار میکنید . دوره های خصوصی آموزش لاراول شرکت ره وب با قیمت بسیار عالی و به صورت خصوصی توسط استاد سجاد سمراد در خود شرکت ره وب شروع میشود برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ی زیر تماس بگیرید تا راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت کنید 

021-22375379 | 09128367747

شرکت طراحی سایت ره وب با بیش از 15 سال سابقه از معتبر ترین و بهترین شرکت طراحی سایت تهران می باشد و خدمات رسانی های شرکت ره وب تنها به طراحی سایت محدود نمی شود بلکه در تمامی زمینه های برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن، بهینه سازی موتور جستجو (سئو)، خدمات دیجیتال مارکتینگ، مدیریت شبکه های مجازی، عکاسی تبلیغاتی و طراحی گرافیکی فعالیت می کنند و در سال بیش از ده کارآموز حرفه ای اموزش داده و وارد بازار کار می کنند.
دوره آموزش لاراول ره وب کاملا متفاوت با دیگر دوره های اموزشی می باشد. در واقع اموزش لاراول به کارآموز کاملا بصورت عملی و پروژه محور می باشد طوری که کاراموز در کنار طراحان حرفه ای از صفر تا صد لاراول را اموزش می بینند و به راحتی می توانند ساخت یک وبسایت آموزشی فروشگاهی با لاراول را در تنها در چند هفته بصورت حرفه ای انجام دهند.
 

آموزش پروژه محور لاراول در ره وب به چه صورت است؟
 
  • تسلط بر تمامی موارد آموزشی در کمترین زمان
  • آموزش جامع برنامه با جدید ترین متد های آموزشی
  • تدریس تک تک ساختار و اصول فريم ورک لاراول بصورت پروژه محور و عملی
  • پشتیبانی شبانه روزی و پاسخ به تمامی سوالات کارآموز ها بصورت حضوری یا مجازی
  • در آخر این دوره کارآموز ها می توانند هر نوع وب سایتی را طراحی و پیاده سازی کنند
  • در پایان دوره کارآموز می تواند در شرکت ره وب شروع به کار یا به شرکت های دیگر برای استخدام معرفی خواهد شد.

درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو درخواست مشاوره و سئو

کافیست اسم سایت خودر را برای ما در واتساپ ارسال نمایید تا مشاوران و کارشناسان متخصص سئو، بررسی کرده و وضعیت فعلی سایت و گزارش کوتاهی از سوابق سایت و برنامه بهینه در آینده را به شما پیشنهاد دهند. همچنین می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و با کارشناسان سئو ما به طور مستقیم صحبت کنید. بهترین راهکار در حوزه کسب و کار شما را برای افزایش بازدید و فروش پیشنهاد می دهیم.
ره وب